GravidtidGravidtidGravidtid

FAQs

Her finder du svar på de spørgsmål, som vi oftest bliver stillet hos gravidtid.dk. Hvis du har nogle spørgsmål, som du ikke kan finde svar på her, så er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os på info@gravidtid.dk eller skrive til os på chatten nede i venstre hjørne.

Vi har fri fragt, hvis du køber for mere end 150 kroner. Ellers koster levering med enten daoHome eller daoSHOP 29 kroner.

daoHOME er diskret levering til din adresse inden kl.7 om morgenen. På konvolutten/æsken er afsendernavnet Care At Home ApS.

daoSHOP. Du modtager en sms, når din pakke er klar til afhentning i den pakkeshop, som du har valgt. På konvolutten/æsken er afsendernavnet Care At Home ApS.

Alle vores ordrer sendes samme dag med dao, hvis du har bestilt inden kl.14:00 fra mandag til fredag. Vi sender kl.9:00 lørdag og søndag. dao leverer alle ugens 7 dage.

Når din pakke er afsendt fra vores lager, modtager du en email med et track and trace link

Diskretion er vigtig for os. Alle vores ordrer sendes derfor i neutral emballage. Som afsender vil der stå Care at Home ApS.

Når din ordre er afsendt modtager du et track and trace nummer. Bemærk, at der kan gå op til 24 timer, før din ordre kan trackes på track and trace linket. Hvis du ikke modtager en email med et link eller hvis du har spørgsmål til leveringen af din pakke, så er du altid velkommen til at kontakte os på info@gravidtid.dk, på telefonnummer 26432443 eller på chatten. Så finder vi hurtigt ud af det for dig. Inden du kontakter os, så kig i dit spamfilter eller under uønsket post, hvor mailen også kan være endt.

Du har 14 dages returret fra du modtager din pakke i postkassen derhjemme eller afhenter den fra en pakkeshop. Når de 14 dage er gået, kan du ikke længere fortryde dit køb.

Du returnerer dine produkter ved at udfylde returneringsformularen, der kan findes her.

Din pakke skal sendes til:

Care at Home Aps
A.P. Møllers Allé 43B
2791 Dragør

Du betaler selv for porto og modtager en bekræftelse, når vi har modtaget din pakke og returneringsformular.

Hvis du fortryder dit køb, inden det er afsendt fra vores lager (du modtager en mail, når varen er afhentet fra lageret) så skal du kontakte os på info@gravidtid.dk eller i chatten, og så annullerer vi din ordre. Hvis varen er afsendt, kan du ikke længere fortryde, men så har du mulighed for at returnere din ordre. Det kan du læse mere om her

Jeg har modtaget et forkert produkt

Hvis du, mod forventning, skulle modtage en forkert vare eller et forkert antal af produktet, så beklager vi virkelig. Vi vil selvfølgelig kompensere dig og komme med en stor undskyldning. Kontakt vores kundeservice på info@gravidtid.dk eller via chatten.

Reklamation

Hvis du modtager et produkt fra os, som er defekt eller er blevet beskadiget under fragten, så skal du sende os en reklamation.

Når du sender os en reklamation skal vi bede dig om at sende os følgende:

1: En kort beskrivelse af problemet. Eksempelvis, at der ikke kom en teststreg frem på testen/at noget var ødelagt på testen eller æsken.

2: Vedhæfte mindst to billeder. Et hvor man ser hele produktet og et, hvor man kan se skaden

Send det på mail til os på info@gravidtid.dk. Vi vender tilbage indenfor et døgn i hverdagene, og vi vil selvfølgelig tilbyde dig en løsning, som du kan acceptere. Vi har høje krav til vores produkter, og det betyder meget at modtage en tilbagemelding, hvis der er defekte produkter. Vi har et kvalitetsstyringssystem, som vi har lagt et stort arbejde i. Defekter vil blive registreret her, ligesom vi også tager fat i fabrikanten bag produktet.

Der mangler en vare i min pakke

Hvis dette sker, beklager vi virkelig meget. Vi gør vores allerbedste for at sikre, at alt stemmer, men skulle det alligevel – mod forventning – ske, så løser vi det selvfølgelig straks for dig. Kontakt os på info@gravidtid.dk eller på chatten. Husk at skrive dit ordrenummer og hvad du mangler at modtage. Så løser vi det hurtigst muligt

1: Når du har fundet det, du gerne vil købe på gravidtid.dk, så trykker du på ”Læg i kurv” under produktet.

2: Når du er færdig med at shoppe klikker du på kurven i øverste højre hjørne. Her trykker du på ”se indkøbskurv”

3: Tjek indholdet i din indkøbskurv. Passer antal og produkter? Her har du mulighed for at slette produkter eller ændre i antal. Mangler du noget, så kan du trykke på ”shop videre”, og så bliver du ført tilbage til shoppen på gravidtid.dk.

4: Når du er tilfreds med indholdet i indkøbskurven, skal du trykke på ”Jeg accepterer handelsbetingelser”. Herefter skal du vælge, hvordan du ønsker at få leveret din ordre. Til sidst trykker du på ”gå til sikker betaling” Her skal du bare følge punkterne og udfylde de oplysninger, som du bliver bedt om, og du afslutter med at gennemføre ordren. Du modtager en mail, når varen er sendt afsted fra vores lager.

Når først ordren er gennemført kan du ikke længere selv gå ind og ændre i den. Men du har mulighed for at annullere din ordre, hvis den ikke er pakket og afsendt endnu. Kontakt os hurtigst muligt på info@gravidtid.dk eller på chatten. Når ordren er annulleret, så kan du lave en ny ordre med dine ændringer.

Hos gravidtid.dk kan du betale med følgende metoder:

Betalingskort: Vi tager imod Dankort, VISA/Dankort, VISA, Mastercard, VISA Elektron, MobilePay og Apple Pay samt VIABILL.

Vi hæver beløbet fra dit kort, når ordren afsendes, og du betaler ikke kortgebyr eller andre gebyrer, når du handler hos os

MobilePay eller Apple Pay

Her følger du bare de simple instruktioner, som dukker op, når du har valgt denne betalingsmulighed. Der er ingen ekstra gebyrer hos os, når du vælger at betale med MobilePay eller Apple Pay

Bankoverførsel

Du kan godt vælge at betale med bankoverførsel. Så sender vi dine varer så snart vi har modtaget pengene på vores konto. Husk at skrive dit ordrenummer på overførslen, så vi kan se, at det er din indbetaling.

Faktura som erhvervskunde

Hvis du bestiller som et privat firma kan du vælge faktura. Så sender vi varen sammen med en faktura, når du/I har overført beløbet

Pengene trækkes fra din konto, når din ordre er afsendt fra vores lager. Der tillægges ikke gebyrer for betaling

Det kan du læse mere om i vores artikel her: Hvordan tester man for ægløsning? og Guide til valg af ægløsningstests

Det kan du læse meget mere om her: Link Hjemmetest til måling af mandens sædkvalitet. Sådan bruger du SwinCount

De er nøje udvalgt efter mange vareprøver og efter grundige tjek af deres anmeldelser og deres popularitet i Danmark og ikke mindst i udlandet. Læs mere om vores mærker her

Hvis du har andre spørgsmål, som du ikke kan finde svar på her, så er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte vores kundeservice på info@gravidtid.dk eller på chatten nede i venstre hjørne.

Søndag, Mandag, Tirsdag, Onsdag, Torsdag, Fredag, Lørdag
Januar, Februar, Marts, April, Maj, Juni, Juli, August, September, Oktober, November, December
Ikke nok produkter tilgængeligt. Kun [max] tilbage.
Indkøbskurv

Køb for 00,00 kr mere og få gratis fragt!

Du har opnået gratis fragt!

Din kurv er tom.

Shop videre

Tilføj note Rediger ordrenotat
Tilføj en rabatkode

Tilføj en rabatkode

Rabatkode vil blive fratrukket ved bestillingen

Dansk

Wähle deine Sprache

DKK

Vælg din betalingsmetode

})