Hvis du fortryder dit køb, inden det er afsendt fra vores lager (du modtager en mail, når varen er afhentet fra lageret) så skal du kontakte os på info@gravidtid.dk eller i chatten, og så annullerer vi din ordre. Hvis varen er afsendt, kan du ikke længere fortryde, men så har du mulighed for at returnere din ordre. Det kan du læse mere om her
Jeg har modtaget et forkert produkt
Hvis du, mod forventning, skulle modtage en forkert vare eller et forkert antal af produktet, så beklager vi virkelig. Vi vil selvfølgelig kompensere dig og komme med en stor undskyldning. Kontakt vores kundeservice på info@gravidtid.dk eller via chatten.
Reklamation
Hvis du modtager et produkt fra os, som er defekt eller er blevet beskadiget under fragten, så skal du sende os en reklamation.
Når du sender os en reklamation skal vi bede dig om at sende os følgende:
1: En kort beskrivelse af problemet. Eksempelvis, at der ikke kom en teststreg frem på testen/at noget var ødelagt på testen eller æsken.
2: Vedhæfte mindst to billeder. Et hvor man ser hele produktet og et, hvor man kan se skaden
Send det på mail til os på info@gravidtid.dk. Vi vender tilbage indenfor et døgn i hverdagene, og vi vil selvfølgelig tilbyde dig en løsning, som du kan acceptere. Vi har høje krav til vores produkter, og det betyder meget at modtage en tilbagemelding, hvis der er defekte produkter. Vi har et kvalitetsstyringssystem, som vi har lagt et stort arbejde i. Defekter vil blive registreret her, ligesom vi også tager fat i fabrikanten bag produktet.
Der mangler en vare i min pakke
Hvis dette sker, beklager vi virkelig meget. Vi gør vores allerbedste for at sikre, at alt stemmer, men skulle det alligevel – mod forventning – ske, så løser vi det selvfølgelig straks for dig. Kontakt os på info@gravidtid.dk eller på chatten. Husk at skrive dit ordrenummer og hvad du mangler at modtage. Så løser vi det hurtigst muligt