Refusion og refusionspolitik

Refusionspolitik

RETURNERING

Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 14 dage til at sende varen tilbage til os.

Du skal selv betale for at pakken returneres, og det er dig, der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.

 

INGEN FORTRYDELSESRET
Disse aftaler kan ikke fortrydes:

Levering af forseglede varer, som af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager ikke er egnede til at blive returneret, og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen, 

 

VARENS STAND, NÅR DU SENDER DEN RETUR

Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi, og i visse tilfælde kan det betyde, at du kun kan få fragtomkostningerne tilbage.

Vi anbefaler, at du sender varen retur i den originale emballage.

Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis medføre en værdiforringelse af varen

 

TILBAGEBETALING AF KØBSBELØBET  

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.

Vi refunderer alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (det gælder dog ikke ekstra leveringsomkostninger i de tilfælde, hvor du har valgt en anden leveringsform, end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din besked om, at du vil fortryde aftalen.

Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen, med mindre du sender os dokumentation for at have returneret den.

Varen sendes til:

Care at Home ApS
A.P Møllers Allé 9D port 2
2791 Dragør

Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen.

 

JEG VIL REKLAMERE OVER EN VARE

Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder at du har 24 måneders reklamationsret.

Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget, refunderer vi dine (rimelige) fragtomkostninger. Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage. Husk også at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.  

Når du sender os en reklamation skal vi bede dig om at sende os følgende:

1: En kort beskrivelse af problemet. Eksempelvis, at der ikke kom en teststreg frem på testen/at noget var ødelagt på testen eller æsken.

2: Vedhæfte mindst to billeder. Et hvor man ser hele produktet og et, hvor man kan se skaden

Send det på mail til os på info@gravidtid.dk.Har du spørgsmål kan vi også kontaktes på chatten eller på telefonnummer 26432443.  Vi vender tilbage indenfor et døgn i hverdagene, og vi vil selvfølgelig tilbyde dig en løsning, som du kan acceptere. Vi har høje krav til vores produkter, og det betyder meget at modtage en tilbagemelding, hvis der er defekte produkter. Vi har et kvalitetsstyringssystem, som vi har lagt et stort arbejde i. Defekter vil blive registreret her, ligesom vi også tager fat i fabrikanten bag produktet.

 

KLAGEADGANG
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@gravidtid.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til Nævnenes Hus, Toldboden 2, 8800 Viborg via Klageportalen for Nævnenes Hus.

For at kunne klage, skal varen eller ydelsen, som du vil klage over, have kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. For klager over tøj og sko skal prisen dog have været mindst 720 kr. Det koster et gebyr at få klagen behandlet.

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

 

STANDARDFORTRYDELSESFORMULAR

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:

Care at Home ApS
A.P Møllers Allé 9D port 2
2791 Dragør
info@gravidtid.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/tjenesteydelser:

__________________________________________________________________________________

 

Bestilt den: _______________________________     Modtaget den: _______________________________

 

Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________

 

Forbrugerens adresse:  ___________________________________________________________________

 

Forbrugerens underskrift: _________________________________________      Dato: _________________

(kun hvis formularens indhold meddeles på papir)

Sunday,Monday,Tuesday,Wednesday,Thursday,Friday,Saturday
January,February,March,April,May,June,July,August,September,October,November,December
Not enough items available. Only [max] left.
Shopping cart

Køb for 00,00 kr mere og få gratis fragt!

Du har opnået gratis fragt!

Your cart is empty.

Continue shopping

Add Order Note Edit Order Note
Add A Coupon

Add A Coupon

Coupon code will work on checkout page

English

Select your language

DKK

Select your currency